Tenis '08

Duminica trecuta am participat la competitia de bowling organizata de zurly.ro. Nu m-am inscris de la inceput la concurs dar am avut noroc si pana la urma am participat in prima etapa.

Talentele mele 'popicaresti' mi-au adus bine-meritatul loc 4. Dar asta nu a contat prea mult; m-am distrat si am facut putina miscare, si am cunoscut noi persoane. As cauta scuze pentru ca nu am trecut in etapa 2, si una din aceste scuze ar fi ca eram doua fete si doi baieti. Baietii fiind mai puternici, si evident mult mai initiati decat noi, au castigat; si doar doua persoane merg mai departe. Dar nu vreau scuze! Multa bafta Vladimir si Daniel! Ati fost mai buni! :) Va tin pumnii si vin sa va fac galerie in finala :) Iar la urmatorul concurs din 2008 am sa fiu prezenta!

Intretimp, m-am tot gandit la o competite de bowling feminina. Sansele ar fi mult mai egale! Dar...totusi distractia nu ar fi asa de mare...ar lipsi baietii...adik cei pe care am putea sa-i tachinam un pic atunci cand gresesc..ei la randul lor tachinandu-ne pe noi. Intr-un cuvant, ar lipsi spiritul competitiei adevarate hehehe!

Asa ca m-am decis sa fac ceea ce stiu mai bine...adik sa organizez o competitie de tenis, fiindca eu chiar ma pricep...si nu as vrea sa pierd din nou :-P Cu alte cuvinte, chiar ma pricep sa organizez evenimente si imi face placere. Tenisul il practic de mica, am participat la competitii oficiale, si acum cred ca mi-a intrat in sange...la fel ca si cu sporturile de iarna, dar nu dezvolt acum mai mult ca s-ar putea sa nu ma mai opresc!

Stergeti-va rachetele de praf, arcuiti-va racordajele, slefuiti-va mingiile, faceti un pic de joc de glezne, si doua ture de teren: in 2008 o sa avem un campionat de tenis!

Concursul este dedicat tuturor celor care vor sa isi incerce fortele pe terenul de tenis, sa faca un pic mai multa miscare, sigur febra musculara, si sa cunoasca noi parteneri de joc...


Am facut un mic chestionar, ca sa vad cam ce va doriti si cum v-ar placea sa jucati. Mie personal mi-ar placea ori o competite de dublu mixt ori de simplu mixt. Completati-l! Este disponibil pana pe 1 Martie. Inscrierile in concurs se vor face cel mai probabil pana in Aprilie, pentru ca pana la 1 Mai sa stim care este tabela de joc! Si..daca timpul tine cu noi..sa incepem sa jucam! Acum stiti planul si cum mai sunt suficiente zile pana la primul serviciu, am sa adaug pana atunci si regulamentul concursului.

2 comments:

1 Retro said...

Snowboardu', skiurile si patinele..sporturile iernii :-P ...te tin piciorusele? >:)

Anonymous said...

Eu vreau sa joc tennis direct cu tine in finala...