Nu doresc!

Vin sarbatorile si poate si zile de nastere..si din ce in ce mai mult este la moda sa scrii ceea ce iti doresti, sau sa faci un bilant intre ani...dar eu stiu sigur ceea ce nu doresc!

Nu doresc sa uit ceea ce aveam de zis inainte de a incepe! Mereu ma fura alte idei, care se imbina una cu alta, generand in altele si mai complexe, iar prima zboara foarte usor.

Nu doresc sa cad in ingnoranta, sa nu ma mai intereseze nimik decat persoana mea! E bine sa fii egoist doar atunci cand trebuie! Nu doresc sa ajung parsiva!

Nu imi doresc o rochie neagra! Chiar daca e clasica, nu pot sa o imbrac! Ma simt prea inchisa!

Nu doresc sa nu ma dedic lucrurilor care incerc sa le descurc. Uneori nu e suficient sa te implici! Trebuie sa iti placa ceea ce faci in primul rand! Nu doresc sa incep multe si sa le las neterminate!

Nu doresc sa mai aud tonul vocii de la ora 10 fara un sfert la Revista presei la Antena 3. Simt cum imi creste nivelul stresului de pe sira spinarii pana la creier! Poate daca ar fi fost altfel...poate atunci nu ar mai fi fost deloc emisiunea...

Nu doresc sa nu imi mai fac timp pentru mine, pentru ceea ce imi place. Nu am fost vreodata intr-un loc doar pentru a ma juca cu aparatul foto si a ma chinui talentul :)! Nu am mai fost in drumetii de mult timp! Nu am fost inca in delta! Nu am ajuns inca in nordul Moldovei, in Maramures sau Oas! Nu am ajuns inca la Cazane, la Timisoara sau la ski la Straja!

Nu vreau sa ma mai uit la televizor si sa nu mai citesc! Nu doresc sa ma mai uit la filme de duzina doar pentru a trece timpul mai repede!

NU vreau sa ma inchid in mine si sa nu mai iubesc!

Nu doresc sa nu mai fac sport! Sa nu mai inot! Sa nu mai joc tenis! Sa nu mai skiez! Sa nu mai merg pe bicicleta!

Nu doresc sa fiu blonda! Nu mi-ar sta bine!

Nu vreau sa nu mai calatoresc, sa nu mai cunosc oameni si orase, locuri si privelisti! Vreau sa ma plimb cu balonul!

Vreau sanatate si putere de munca! Restul vin de la sine!

Nu vreau sa mai astept sa mi se ofere inainte de a oferi eu, de teama sa nu sufar!

Nu vreau sa imi mai fie teama de lucrurile pe care nu pot sa le impiedic! De acel drob de sare care poate cade, poate nu cade! Chiar daca teama te tine alert...

Nu vreau zile ploioase de toamna fara soare!

Nu vreau sa traiesc intr-un loc unde nu este zapada niciodata!

Mi-ar placea sa am un laptop, un mp3 player, un ceas, sau un telefon nou, dar nu vreau sa fiu dependenta de ele.

Vreau sa merg in picioarele goale prin iarba plina de roua!

Vreau sa ma joc mai mult cu cainele meu! Vreau sa petrec cat mai mult timp cu bunica mea!

Nu vreau sa nu ma dezvolt, sa raman unde sunt acum, nun vreau sa ma plafonez...vreau sa cresc, un pic in fiecare zi!

Vreau sa traiesc!

Nu vreau ca acest text sa ramana doar niste fraze de pe un link!

Nu vreau sa uit sa mai spun "Nu" din cand in cand!

Nu vreau sa am vise fara a face nimik pentru a le cobora in realitate.

Nu vreau sa mai am cosmaruri cu ursi.

Am sa...

4 comments:

Anonymous said...

"Nu vreau sa mai am cosmaruri cu ursi."

Trebuie sa-mi povestesti mai multe despre asta!!! :)

1 Retro said...

Ti-am povestit :) Cred ca trebuie doar sa ma duc la munte mai des :-P sa devin prietena cu aceasta frica :)

Anonymous said...

"Nu vreau sa mai astept sa mi se ofere inainte de a oferi eu, de teama sa nu sufar!"

E frumos sa gandesti asa. Si eu ar trebui sa fac la fel!

All in all imi place blogul tau si ma bucur ca am regasit o particica din tine.

Saptamana trecuta am vorbit si cu Orlando... Desi am ajuns o mana de oameni risipiti prin diverse aspecte ale vietii, e atat de placut sa regasesti intamplator vechi conexiuni, mici franturi de trecut presarate in cotidian.

Sper sa ne bucure reintalnirea chiar si cand vom avea 80 de ani!

1 Retro said...

Sunt de acord cu tine! am ajuns sa fim risipiti prin diverse zari ale vietii. Esti in RO? Ca bine zici de revedere....ar trebui sa organizam ceva - mai ales acum ca vine primavara si se deschid terasele.