Muzica de calitate!

Aseara am fost la un concert mai special. Kitty Solaris a cantat in Orange concept store. Nu stiam cine e Kitty, nu stiam ce canta. Stiam de concert da la un prieten si stiam ca vreau sa merg sa vad, si nu numai atat... Nu pot sa zic decat ca mi-a placut de la prima melodie si ca m-a captivat de la a doua.

A cantat impreuna cu colegul ei, ea la chitara si voce, el la intrumente de percutie. In timp ce ascultam mi-am adus aminte de multe lucruri si m-am gandit la suficiente. Tobele si talgelerele mi-au adus aminte de noptile de la Neptun, cand eram mica mica si ma plimbam cu parintii prin centrul statiunii si la terase cantau formatii live. Toata lumea era relaxata la mese, bea vin si glumea in abianta melodioasa. Am constientizat ca dintotdeauna m-au atras instrumentele de percutie. Trebuie sa marturisesc ca in materie de muzica nu prea ma pricep - recunosc stiluri si imi plac melodii, dar mai multe nu :"> Asa ca m-am decis sa ma culturalizez si sa invat sa bat si toba!

Ma gandeam ce inseamna sa canti live! Este destul de solicitant...poate din cauza asta la noi nu prea sunt multe persoane care sa cante live mai mult de o ora in continuu...ce sa zic...din noua generatie nu prea sunt persoane care sa cante live o melodie...dar nu sunt eu cea care sa judece acum...daca melodia e simptica si daca mai ajunge si la suflet mai treci cu vederea uneori...

Muzica de calitate! Asta am ascultat aseara! Mi-a parut rau ca nu a durat mai mult. Spre sfarsit m-a captivat de tot fiindca nu ma mai gandeam decat la muzica! Data viitoare cand merg la un concert am sa ma las mai mult captivata de muzica decat de gandurile mele si de ceea ce e in jur... :)

0 comments: