Inca ma gandesc...

Inca ma gandesc...e bine..inseamna ca imi functioneaza conexiunile intracraniene...asa..ziceam ca inca ma gandesc la blog si la website personal, la blog in limba romana, si la blog in limba engleza...

Trebuie sa iau o decizie! dar ceea ce imi place e ca sunt din ce in ce mai motivata sa scriu! cred ca e din cauza concurentei! Concurenta - la cine va ganditi? eu ma refer la prietenii mei care au blog, si scriu constant! O sa ajungem sa iesim in oras si sa intrebam: "si ce ati mai facut?"...primind raspunsul "citeste pe blog, uite-l aici pe telefonul mobil conectat prin wap"...mai grav o sa fie cand o sa 'iesim' in oras, fiecare la el acasa, cu webcamul instalat, si cu berea/ceaiul/limonada-cu-apa-plata pe masa, cu tastatura in fata! "cum merge treaba?"...."pai stau sa iti dau link!". O voce din fundal sa zica "hai la masa"...."gataaa...vin acum stai sa postez ceva".

Cam cu asta glumeam aseara la o limonada cu cativa prieteni!

3 comments:

Nick Naumof said...

Sa nu uitam de bluetooth... si de berea on-line.

Ieri dupa ce am terminat limonada am fost cu niste "tinerei" care fac cam tot ce ai spus tu.

Hai noroc pe blog...

1 Retro said...

da..ai dreptate! fara ele nici nu ar fi simpatic!

Alexandru said...

Apropo de alegerea limbii în care să scrii, eu am ales româna pentru că-mi place să scriu cu diacritice :P