Cu zece mii nu mai cumperi nimik...

Sa vedeti afaceristii din ziua de azi....Am fost mai devreme sa imi spal masina..era cam jegoasa...si nu imi mai placea de ea...am mers la o spalatorie pe Fundeni...50mii vechi exteriorul...ieftin...comparabil cu dublul pe la alte spalatorii :) am asteptat sa o clateasca, sa o sapuneasca, sa o clateasca iar..si pe urma sa o stearga de apa....a durat cam 20 minute...cam inghetasem...m-am gandit sa ii dau un mic bacsis..ca asa e frumos..10mii...suficient pentru cat costa spalatul si pentru munca depusa...s-a uitat la ei cu o privire superioara..."mersi...da' nu mai faci nimik cu 10mii in ziua de azi..." eu perplexa ii zic "pai...ehh..se aduna..de ici de colo.."...."mda..nu...mersi...lasati.." Hmmm..astepta oare sa ma simt prost si sa ii dau mai mult? M-am razgandit! Nu i-am dat mai dat nimik in plus...in fond a refuzat banii...intrebarea este....va refuza si munca vreodata? El stie...

2 comments:

Alexandru said...

Mda... Eu de obicei mă mir când găsesc preţuri din astea mici, şi las un bacşiş care să ducă orientativ până la preţul pe care îl ştiam.
Prima oară când am spălat maşina, am dat pe ea 23 de lei:
- interior
- exterior
Am cam luat ţeapă, era lângă Plaza, pe bd. Timişoara.
Ultima oară am găsit o spălătorie pe Moineşti, unde m-a costat 17 lei:
- interior
- exterior
- cerat
Nu prea mi-a venit să cred că a costat atât de puţin, şi i-am lăsat 20 de lei. Sincer să fiu, mi s-a părut că a fost chiar mirat când i-am spus să păstreze restul. Cred că ţine şi de oamenii pe care îi întâlneşti...

Static said...

cu 10 mii poti sa cumperi macar un ghiocel :)