Citesc, deci exist

Aproape in fiecare zi ma gandesc la ce sa scriu, ce ar fi interesant de spus, ce ar merita mentionat...in ultimul timp parca mi-a fost lene; au venit sarbatorile - vreme de relaxare, de reunire cu familia, cu prietenii, un prilej in plus pentru a face cadouri, de a manca lucruri alese si traditionale; un prilej anual pentru a impodobi bradul de Craciun! Ce placut!

In ultimul timp ajung mereu la aceeasi idee...eu ce mai citesc? de ce carte sa ma apuc acum? trebuie sa recunosc ca am inceput mai multe carti - beletristica, management, comunicare ...pe care inca nu le-am terminat - si de fiecare data mi-ar fi placut sa am un mic hard disk instalat, sa introduc pur si simplu CD-ul cartii, si sa incarc informatia in centrul memoriei...ce simplu ar fi..sa nu mai petrecem atata timp citind si invatand...doar sa apasam pe un buton si gata! suntem mai destepti cu cativa kb! La fel ca in Matrix - acum descarcam programul de kung fu! Come here baby!

Da...am multe carti trecute pe lista - o lista nescrisa de care imi aduc aminte din cand in cand si pe care o mai uit uneori - carti care se gasesc in biblioteca mea si pe care trebuie sa le caut printre celelalte sute de carti prafuite, carti pe care trebuie sa le cumpar, carti pe care o sa le imprumut! Parca atunci cand cumperi sau imprumuti o carte ai mai mult spor la citit...stii ca ai dat un ban, ca trebuie sa o dai inapoi, ca ai depus un efort in plus pentru a o gasi...

Am inceput sa am cateva bloguri pe care le citesc saptamanal...nu citesc chiar tot din ele..doar ceea ce imi atrage mai mult privirea si intelectul...si imi place ca o parte din aceste randuri ma determina sa adaug si mai multe carti pe lista...o sa incep sa cred ca nu o sa imi ajunga timpul de-o viata sa citesc tot...asa ca o sa ma grabesc un pic - festina lente, bineinteles ;)

0 comments: