Desculta in iarba



Cand a fost ultima data cand ati mers in picioarele goale prin iarba? Cand a fost ultima data cand ati simtit firicelele verzi de iarba proaspata invaluindu-se printre degetele picioruselor voastre? Cand a fost ultima data cand prospetimea ierbii de dimineata v-a gadilat talpile? Cand a fost ultima data cand freamatul pamantului s-a strecurat in mintea voastra si, sprijinindu-se in talpile voastre, v-a facut cunoscut unul din secretele lui? Cand a fost ultima data cand ati simtit racoarea ierbii?

Eu nu imi amintesc! A trecut prea mult timp!

6 comments:

Anonymous said...

Chiar acum doua saptamani am fost la Comana. Campul, padurea, potecile musteau de apa. M-am descaltat ! Am simtit cum devin parte din natura.

1 Retro said...

Ce dragut! nu am fost pana acum aici! si mi-ai adus aminte ca de cand am scris acest post nu am mers desculta prin iarba! a venit primavara, acum e momentul :)

Multumesc frumos!

Anonymous said...

Asa e ! De cand ma stiu mi-a placut sa merg descult. E adevarat ca am avut privilegiul sa cresc undeva intr-un oras de provincie, inconjurat de paduri, campii, rauri si balti .. ceva feeric pentru imaginatia unui copil descult cu o punga de 4 leu, plina cu borcane pentu pesti, soparle si alte vietuitoare. Nu-ti povestesc vara ... ma prindeau niste ploi calde, si pamantul uscat de soare mirosea a praf umed. Alergam descult pana ma umpleam de noroi. Apoi ma stergeam pe iarba uda. Anii au trecut si pasiunea nu s-a stins. Dimpotriva. De cate ori am ocazia, ma sui la volan descult si plec departe.

1 Retro said...

Lucas...m-am uitat la tine pe blog....la poze in special...stii ce mi-am adus aminte?...am o placere deosebita sa merg desculta pe asfaltul sau nisipul incins de soare (evident nu cel care frige si te face sa topai caraghios, ci cel caldut care iti prinde piciorusele in mrejele lui), si in special atunci cand am picioarele reci :)

Anonymous said...

Se pare ca avem aceleasi placeri. Mi s-a intamplat odata in parcul Carol, sa merg pe marmura sau granit, vara. Nu-ti poti imagina senzatia data de piatra calda. Apoi odata, intr-o seara de toamna, m-am oprit in Herastrau. Plouase prima oara. Eram singur. Frunze cazute pe alei, balti si pamant mustind de apa. Ar trebui sa incerci ! E o senzatie de nedescris in cuvinte. Geene Keley in Cantand in ploaie. Mai am povesti frumoase. :)

Anonymous said...

Salut ! Hobby-ul meu este mersul în picioarele goale. Fiind barefooter, merg desculţ oriunde şi oricând. Pentru amănunte vezi http://descult-007.weblog.ro/