Terapie antistres

...mai devreme am fost si m-am plimbat prin parc. plimbat e mult spus. am fost in locul de joaca, m-am dat in leagan, si am incercat de cateva ori sa fac un om de zapada. credeti-ma, este foarte greu sa faci un om de zapada cu un caine prin preajma. nu fiindca maraie..din contra, vrea sa se joace si el, si sare pe bulgare sa il prinda, sa il roteasca...dar bulgarele se sparge. am renuntat la omul meu de zapada, si m-am jucat cu jack. i-am aruncat bulgari, a incercat sa ii prinda. a sarit ca un iepure prin zapada dupa ei. a muscat zapada din mainile mele, l-am stropit cu zapada. m-am dat in leagan, in timp ce amusina de zor. a alergat dupa cineva sau ceva. copacii se miscau lin sub puterea vantului. s-a intors, si a mai amusinat un pic. a sarit pe spatele meu sa ma prinda, sau poate sa imi faca vant...el stie. :) l-am mai stropit un pic cu zapada. i-am aruncat cativa bulgari. a sarit dupa ei pana la mine. m-am dat pe topogan. mai intai am curatat zapada, si cand am alunecat, jack a sarit sa ma prinda. a reusit. m-am mai dat o data, dar mai intai am stat sus si i-am aruncat bulgari sa ii prinda. sarea prin nameti dupa ei. am alunecat pe topogan si m-am mai dat o data. dupa ce am epuizat pe bulgari toata zapada din partea de sus a topoganului, si bulgarii pe jack, am alunecat. m-am oprit in omat. ce placut e. si liniste. intreg locul de joaca numai pentru mine. de pe terenul de fotbal se aud voci pline de elan. din cand in cand un trecator grabit lasa urme in aleile inzapezite. e vineri.

0 comments: